Wirtualny sekretariat

Wirtualny sekretariat to oferta skierowana do wszystkich właścicieli firm, którzy chcą podnieść jakość świadczonych usług, a także prestiż prowadzonej przez siebie działalności. W ramach usługi Klienci otrzymują indywidualny – jeden lub kilka numerów telefonów z prefiksem dowolnie wybranego miasta. Co więcej, wszystkie osoby dzwoniące pod firmowy numer telefonu, zostaną przywitane przez naszych pracowników uzgodnionym wcześniej powitaniem. To Klient sam decyduje jakie dokładnie informacje mają być udzielane za każdym razem, gdy ktoś dzwoni do firmy.

Obsługa połączeń przychodzących – kluczowe informacje

Proponowana przez nas usługa wirtualnego sekretariatu gwarantuje obsługę połączeń przychodzących, dzięki czemu firma korzystająca z tego typu oferty, znacznie zwiększy swoją wiarygodność, wyda się bardziej solidna i rzetelna. Klienci oraz potencjalni partnerzy biznesowi z pewnością docenią fakt, iż mogą skontaktować się z przedsiębiorstwem niemal w każdej chwili. Zgodnie z ustalonymi wcześniej instrukcjami, jeden z naszych pracowników odbierze połączenie telefoniczne używając dokładnej nazwy firmy, a także udzieli podstawowych informacji na temat prowadzonej przez Klienta działalności i zanotuje przebieg całej rozmowy. Oczywiście wszystkie połączenia przychodzące są odbierane przez naszych pracowników w godzinach pracy naszego biura, natomiast w pozostałych przypadkach połączenia są obsługiwane przez automatyczną sekretarkę. Informacje na temat przeprowadzonych rozmów telefonicznych są wysyłane do Klienta pod koniec każdego dnia roboczego poprzez wiadomość e-mail.

Najważniejsze korzyści związane z usługą Wirtualnego Sekretariatu:

- ograniczenie kosztów zatrudnienia pracownika administracyjnego,

- brak konieczności wyposażenia oraz utrzymania stanowiska pracy,

- posiadanie stacjonarnego numeru firmowego telefonu,

- wzrost wiarygodności firmy w oczach klientów poprzez łatwy i szybki kontakt telefoniczny,

- podniesienie prestiżu przedsiębiorstwa, dzięki w pełni profesjonalnej i miłej obsłudze,

- odbieranie połączeń w sytuacji, gdy właściciel firmy jest na spotkaniu biznesowym, na szkoleniu, czy też na urlopie,

- oszczędność czasu (szczególnie w przypadku częstych telefonów do firmy).